Massage

Nu är Massagekursen i full gång. Det är nästan bara massage massage massage i tankarna nu, vilket är riktigt kul:) har genomfört två heldagar och två eftermiddags-/kvällspass återstår. Vi har lärt oss så mycket redan :) likelikelike!!! För att skingra tankarna från massage för några timmar bestämde Daniella och jag att vi skulle gå ut och äta. Så nu är jag precis hemkommen från tapasresturanten Man(j)ana. Mm lika gött som vanligt, och sällskapet var underbart bra:)) tack för att du är du Daniella!


Sov gott!
Kram


Kommentarer
Postat av: Bajsyster

Jag gillar det där och ser fram emot att massagen inte bara sitter i tankarna sedan :) Nu förstår jag varför det var så svårt att få tag på dig igår.

puss

2011-11-28 @ 19:29:17
URL: http://vingelen.blogspot.com
Postat av: Daniella

Och tack för att DU är du finaste rebecka! Imorgon e vi (i princip) färdiga massörer!! :D

2011-11-28 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0